کلیم اور واپسی

آرڈر کیا گیا سامان ٹھیک نہیں، یا آپ کی توقعات کے مطابق نہیں؟ ہم آپ کو سمجھائیں گے کہ آپ سامان کے بارے میں شکایت کیسے کر سکتے ہیں، یا ہم پروڈکٹ کی واپسی میں آپ کی مدد کریں گے۔

میں کسی پروڈکٹ یا سامان کی ترسیل کے بارے میں شکایت کرنا چاہتا ہوں

اگر خریدی گئی پروڈکٹ صحیح طریقے سے کام نہیں کرتی، تو ہم سیٹ اپ، مرمت یا تبدیلی میں تعاون کریں گے۔ آپ کو شکایت کا فارم پُر کرنا ہو گا اور پروڈکٹس کے ہمراہ ہمارے پتے پر بھیجنا ہو گا۔

سامان کا کلیم کریں

میں معاہدے سے دستبردار ہو کر پروڈکٹ واپس کرنا چاہتا ہوں

آپ ڈیلیوری کے 14 دنوں کے اندر خریداری کے معاہدے سے دستبردار ہو سکتے ہیں، یعنی بغیر وجہ بتائے ہماری ای شاپ میں خریدا گیا سامان واپس کر سکتے ہیں۔ آپ کو معاہدے سے دستبرداری کا فارم پُر کرنا ہو گا اور اسے سامان کے ہمراہ ہمارے پتے پر بھیجنا ہو گا۔

سامان واپس کریں

 

FAQ - اکثر پوچھے گئے سوالات کے جوابات

1. میں شکایات کے محکمے سے کیسے رابطہ کر سکتا ہوں؟

آپ [email protected] پر ای میل بھیج کر ہمارے شکایات کے محکمے سے رابطہ کر سکتے ہیں۔

 

2. کلیم پر کارروائی کرنے میں کتنا وقت لگتا ہے؟

ہم شکایات پر فوری کارروائی کرتے ہیں، وصولی کی تاریخ سے 30 دن سے زائد نہیں لگتے۔

 

3. سامان واپس کرتے وقت کیا طریقہ کار اپنائیں؟

آپ معاہدے سے دستبردار ہو سکتے ہیں اور بذات خود یا بذریعہ نمائندہ سامان وصول کرنے کے بعد سے 14 دنوں کے اندر بغیر وجہ بتائے سامان واپس کر سکتے ہیں۔ سامان واپس کرنے کے بعد، ہم آپ کو ادا کردہ خریداری کی رقم آپ کو آپ کے اکاؤنٹ میں واپس کر دیں گے۔

 

4. اگر میں بطور کمپنی خریدتا ہوں تو کیا میں معاہدے سے دستبردار ہو سکتا ہوں؟

نہیں، بدقسمتی سے کمپنی ایک فرد نہیں ہے اور یوں نجی افراد کی طرح 14 دن کی قانونی مدت میں سامان واپس نہیں کر سکتی۔ دیگر پروڈکٹس سے سامان کے تبادلے پر اتفاق ممکن ہے۔

 

5. لوٹائے گئے سامان کی ترسیل کے اخراجات کون برداشت کرتا ہے؟

سامان کو ہمارے گودام میں واپس بھیجنا مکمل طور پر آپ کی ذمہ داری ہے۔ اس کا اطلاق اس سے وابستہ اخراجات پر بھی ہوتا ہے۔

 

6. مجھے وہ سامان کہاں بھیجنا ہو گا جو میں واپس کرنا چاہتا ہوں؟

سامان واپس کرنے سے پہلے، اسے درست طریقے سے پیک کریں، اور ہمارے پتے کے ساتھ ایک لیبل پیکج کے بیرونی حصے پر چسپاں کریں۔ واپس کیے گئے سامان کا پیکج بھیجنے کا پتہ یہ ہے:

 

Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


لیکن محتاط رہیں! ہمیں اس حالت کا ذمہ دار نہیں ٹھہرایا جا سکتا جس میں ہم کیریئر سے آپ کا پیکج وصول کرتے ہیں۔ لہذا، سامان بھیجنے سے پہلے، اسے اسی اصل حالت میں رکھیں جس میں وہ ہماری طرف سے آیا ہو، اور ڈبے کو ایسے مواد سے بھریں جو سامان کو نقل و حمل کے دوران نقصان سے محفوظ رکھے۔ اگر، اس کے باوجود، ہم تک پہنچنے کے دوران آپ کے سامان کو کچھ ہو جائے، تو فوری طور پر اس کیریئر سے رابطہ کریں جس نے آپ سے پیکج لیا ہے اور نقصان کے معاوضے کا دعویٰ کریں۔

 

7. میں سامان کا تبادلہ کرنا چاہتا ہوں (مثال کے طور پر غلط سائز کی وجہ سے)۔ مجھے کیا کرنا چاہیے؟

اگر پروڈکٹ بالکل استعمال نہیں کی گئی (یعنی اس پر کوئی بیرونی مواد نہیں لگا - بال، گندگی وغیرہ)، اسے صرف آزمایا گیا ہے، تو پروڈکٹ کا کسی اور سائز میں تبادلہ ممکن ہے۔ تاہم، شکایت فارم کو پُر کرنا اور نوٹ میں کسی اور پروڈکٹ/دوسرے سائز سے تبادلے کی درخواست کی نشاندہی کرنا ضروری ہے۔

 

8. کیا میں کسی بھی قسم کی پروڈکٹ واپس کر سکتا ہوں؟

یقینا نہیں۔ قانون واضح طور پر اس بات کی وضاحت کرتا ہے کہ کس قسم کے سامان کو واپس نہیں کیا جا سکتا۔ مثال کے طور پر، کان میں لگنے والے ہیڈ فونز (جاسوسی ہیڈ فون) اور اسی طرح کا دیگر۔

خریدار اس معاہدے سے دستبردار نہیں ہو سکتا جس کے ماتحت ہو

  1. خریدار کی خصوصی ضروریات کے مطابق بنائے گئے سامان کی فروخت، اپنی مرضی کے مطابق بنائے گئے سامان یا خاص کسی ایک خریدار کے لیے بنایا گیا سامان (مثلاً نیون لوگو کی تیاری یا گوبو پروجیکٹر، خریدار کی درخواست کے مطابق اپنے من پسند نام کے ٹیگ)
  2. ایسے سامان کی فروخت جس کے معیار میں کمی یا بگاڑ جلد واقع ہوتا ہو،
  3. حفاظتی پیکنگ میں بند سامان کی فروخت، جو صحت کے تحفظ یا حفظان صحت کی وجوہات کی بناء پر واپسی کے لیے موزوں نہیں ہے اور جس کی حفاظتی پیکنگ پروڈکٹ کی ترسیل کے بعد ٹوٹ چکی ہو (مثال کے طور پر، کان میں لگنے والے ہیڈ فونز - اسپائی ایئر پیس، نائٹریٹ کلینر وغیرہ۔ )
  4. طبعی مواد کے علاوہ الیکٹرانک مواد کی فراہمی، اگر اس مواد کی فراہمی کا آغاز صارف کی واضح رضامندی سے ہوا ہو اور صارف نے اقرار کیا ہو کہ اسے واضح طور پر مطلع کیا گیا ہے کہ اس رضامندی کے اظہار سے وہ معاہدے سے دستبرداری کا حق کھو دے گا (مثال کے طور پر، ایک سافٹ ویئر ڈیجیٹل/الیکٹرانک لائسنس)۔

 

9. واپس کیے گئے سامان کی ادائیگی مجھے کب ملے گی؟

ہم پیکج حاصل کرنے اور لوٹائے گئے سامان کی جانچ پڑتال کرنے کے بعد 14 دن میں واپس کیے گئے سامان کی رقم بھیجتے ہیں۔ قانون کے مطابق، ہمارے پاس معاہدے کے سامان پر کارروائی کرنے کے لیے, گودام میں وصولی کی تاریخ سے 14 دن ہوتے ہیں۔ آپ کو اپنی رقم اسی طریقے سے واپس مل جائے گی جس طریقے سے ادائیگی ہمارے پاس آئی تھی۔ فوری ادائیگیوں (کریڈٹ کارڈ، گوگل پے، ایپل پے، وغیرہ) کے ساتھ، رقم آپ کے اکاؤنٹ میں 3 کاروباری دنوں میں پہنچ جائے گی۔ بینک ٹرانسفر میں عام طور پر 1-3 کاروباری دن لگتے ہیں۔ اگر ادائیگی ڈیلیوری پر کیش کی صورت میں تھی، تو آپ کو رقم کی واپسی کے لیے IBAN فارمیٹ میں اکاؤنٹ نمبر ( وصول کنندگان کا نام بھی) کا فارم پُر کرنا ہوگا اور ہم بینک ٹرانسفر کے ذریعے رقم واپس کر دیں گے۔