شرائط و ضوابط

فروخت کی درج ذیل عمومی شرائط و ضوابط ای کامرس ویب سائٹ Cool-mania ("ویب سائٹ") پر مصنوعات اور/یا خدمات کی پیشکش اور فروخت کو منظم کرتے ہیں۔ براہ کرم کسی بھی مصنوعات کا آرڈر دینے سے پہلے ان عمومی شرائط و ضوابط کو بغور پڑھیں۔

میڈیا لیڈرز sro، ایک کمپنی جو سلوواکیہ میں رجسٹرڈ ہے (بزنس رجسٹر نمبر 46 406 999، ٹیکس کوڈ اور VAT نمبر SK2023368787، اس کا رجسٹرڈ آفس سلوواکیا میں Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica, Slovakia میں ہے۔ میڈیا لیڈرز کا ای ہے۔ - کامرس ویب سائٹ Cool-mania

1. ویب سائٹ کی درخواست کا میدان

1.1 آن لائن اسٹور Cool-mania خوردہ فروخت کے لیے مخصوص ہے۔ Cool-mania خاص طور پر صارفین کو "آخری صارفین" یعنی "صارفین" کو فروخت کے لیے مصنوعات پیش کرتا ہے۔ یہ ایک "صارف" سمجھا جاتا ہے کوئی بھی فرد جو اس مقصد کے لئے سامان خریدتا ہے جو اس کے کاروبار میں کی جانے والی کسی تجارتی، کاریگر یا پیشہ ورانہ سرگرمی سے متعلق نہیں ہے۔ اگر صارف "صارف" نہیں ہے تو آن لائن اسٹور پر آرڈر جمع کرانے سے بچنے کے لیے مدعو کیا جاتا ہے۔ Cool-mania یہ حق محفوظ رکھتا ہے کہ وہ ایسے صارفین کی طرف سے دیے گئے آرڈرز پر کارروائی نہ کرے جو "صارف" نہیں ہیں اور کوئی بھی ایسا آرڈر جو Cool-mania کی کاروباری پالیسی کی تعمیل نہیں کرتا ہے۔

1.2 ویب سائٹ میں موجود تمام معلومات کسی بھی ملک یا مقام پر مصنوعات کی فروخت کے لیے پابند پیشکش نہیں کرتی ہیں۔

ویب سائٹ پر فروخت کے لیے پیش کی جانے والی مصنوعات صرف ان صارفین کو خریدی اور بھیجی جا سکتی ہیں جو دنیا بھر میں رہائش پذیر ہیں اور اس کی نشاندہی کرتے ہیں۔

1.3 ویب سائٹ پر پروڈکٹس کی خریداری کی اجازت ان لوگوں کو دی جاتی ہے جو کم از کم اٹھارہ (18) سال کی عمر کی ضمانت دیتے ہیں اور قانونی طور پر پابند معاہدہ کرنے کے قابل ہیں۔

1.4 ویب سائٹ پر مصنوعات کی فروخت آرٹیکل 50 اور seq کے تحت چلنے والا فاصلاتی معاہدہ ہے۔ 6 ستمبر 2005 کے سلوواک قانون ساز حکمنامے N. 206 ("کنزیومر کوڈ") اور 9 اپریل 2003 کے سلوواک قانون ساز فرمان N. 70 کے ذریعے، الیکٹرانک کامرس کے ضابطے پر مشتمل

1.5 عام فروخت کی شرائط و ضوابط قابل اطلاق ہیں جو خریداری آرڈر کی ترسیل کی تاریخ پر شائع کی گئی ہیں۔ ممکنہ ریگولیٹری تبدیلیوں کے پیش نظر ان میں وقتاً فوقتاً ترمیم کی جا سکتی ہے۔ کسی بھی تبدیلی کا اطلاق ویب سائٹ پر اشاعت کی تاریخ سے ہوگا۔

2. فروخت کی عمومی شرائط و ضوابط کی قبولیت اور معاہدہ کا نتیجہ

2.1 معاہدہ ختم کرنے کے لیے انگریزی دستیاب زبان ہے۔ معاہدہ یورپی یونین کے ممالک میں ختم ہوا، جیسا کہ اوپر پیراگراف 1.2 میں بیان کیا گیا ہے۔

2.2 گاہک کو ان شرائط و ضوابط کو توجہ کے ساتھ پڑھنے کی ضرورت ہے۔ کسٹمر کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ اس کی ایک کاپی ڈاؤن لوڈ، محفوظ یا پرنٹ کرے، نیز حق واپسی کے بارے میں معلومات اور کوئی دوسری معلومات جو Cool-mania ویب سائٹ پر فراہم کرتا ہے، خریداری کے عمل سے پہلے یا اس کے دوران۔

2.3 ویب سائٹ پر ایک یا زیادہ پروڈکٹس کی خریداری مکمل کرنے کے لیے، کسٹمر کو آرڈر کے مراحل کے دوران ویب سائٹ پر ظاہر ہونے والی ہدایات پر عمل کرتے ہوئے، آرڈر فارم کو پُر کرنا اور الیکٹرانک طور پر Cool-mania کو بھیجنا چاہیے۔

2.4 ویب سائٹ (فارورڈ) کے ذریعے آرڈر فارم جمع کروا کر، کسٹمر غیر مشروط طور پر Cool-mania کے ساتھ اپنے معاہدے میں فروخت کی ان عمومی شرائط و ضوابط کی تعمیل کرنے کے لیے قبول کرتا ہے اور اس سے اتفاق کرتا ہے۔ عام فروخت کی ان شرائط میں شامل بعض شرائط پر اختلاف کی صورت میں، صارف کو دعوت دی جاتی ہے کہ وہ ویب سائٹ پر خریداری کے لیے کوئی آرڈر فارم جمع نہ کرے۔

2.5 Cool-mania قانون کی شرائط کے مطابق آرڈر فارمز کو ڈیٹا بیس میں فائل کرے گا۔ صارف ویب سائٹ پر سیکشن " /user/in " کے ذریعے اپنے آرڈر فارم تک رسائی حاصل کر سکتا ہے۔

2.6 ایک بار جب گاہک اپنا آرڈر جمع کرائے گا، Cool-mania اس کی وصولی کو تسلیم کرتے ہوئے ایک "آرڈر اندراج کی تصدیق" ای میل بھیجے گا۔
یہ ای میل آرڈر کے ضروری عناصر کا ایک اقتباس دکھاتا ہے: گاہک کی طرف سے درج کردہ ذاتی ڈیٹا، ڈیلیوری کا پتہ، آرڈر کی گئی مصنوعات کی تفصیلات (تفصیل اور مقدار)، قیمت کی تفصیلات، ادائیگی کا طریقہ، ترسیل کے اخراجات، کسی بھی حتمی اضافی اخراجات کے ساتھ ساتھ حق واپسی اور فروخت کی عمومی شرائط و ضوابط کے خلاصے کے بارے میں معلومات کے طور پر۔ گاہک درستگی کی توثیق کرنے اور ای میل [email protected] کے ذریعے حتمی اصلاحات کے بارے میں بات کرنے کا عہد کرتا ہے۔
یہ ای میل پیغام آرڈر کی قبولیت پر مشتمل نہیں ہے، بلکہ صرف Cool-mania کے مناسب نظاموں کے ذریعے اس کی درست وصولی کی تصدیق ہے۔ گاہک کو اپنا ذاتی "آرڈر نمبر" بھی مل جائے گا، جسے کسی اور میں استعمال کیا جانا ہے۔ کول مینیا کے ساتھ بات چیت کے بعد۔

2.7 Cool-mania اور گاہک کے درمیان معاہدہ صرف اس وقت ختم ہو گا جب Cool-mania اس بات کی تصدیق کرے گا کہ آرڈر کو ای میل کے ذریعے قبول کر لیا گیا ہے "آرڈر اور شپمنٹ کنفرمیشن"

2.8 کسٹمر کو بھیجی گئی کوئی بھی ای میل جو اس کے آرڈر کی حیثیت کو تسلیم کرتی ہے (جیسے "مزید معلومات کی درخواست" کا ای میل یا "ڈیلیوری میں تاخیر کی اطلاع" کا ای میل)، یا آرڈر کے بارے میں زبانی مواصلت کو اس کی قبولیت نہیں سمجھا جانا چاہیے۔
معاہدے کی تکمیل آرڈر کی گئی مصنوعات کی کھیپ کے ساتھ ہوتی ہے، جب تک کہ Cool-mania نے اسے قبول نہ کرنے کے بارے میں صارف کو مطلع نہ کیا ہو، یا گاہک نے اسے منسوخ کرنے کی درخواست نہ کی ہو۔

2.9 Cool-mania ان احکامات کو مسترد کرنے یا محدود کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے جو سالوینسی کی کافی ضمانت نہیں دیتے یا جو نامکمل یا غلط ہیں۔ نیز ان مصنوعات سے متعلق آرڈر جو اب دستیاب نہیں ہیں (اسٹاک نہیں ہے)
ان جملوں میں، Cool-mania گاہک کو جلد از جلد ای میل کے ذریعے بتاتا ہے کہ معاہدہ ختم نہیں ہوا ہے اور انکار کی وجوہات بتاتے ہوئے خریداری کا آرڈر قبول نہیں کیا گیا ہے۔
ادائیگی پہلے ہی مکمل ہونے کی صورت میں، Cool-mania گاہک کو لین دین کے الٹ جانے پر پہلے سے وصول کی گئی رقم کی واپسی فراہم کرتا ہے (آرٹ دیکھیں۔ 13۔ رقم کی واپسی کا طریقہ)
Cool-mania کسی بھی ایسے کسٹمر کے آرڈرز کو مسترد کرنے کا حق بھی محفوظ رکھتا ہے جس کے ساتھ Cool-mania کا پیشگی آرڈر کے حوالے سے جاری قانونی تنازعہ ہے۔ Cool-mania کسی بھی آرڈر کو منسوخ کر سکتا ہے اگر کسی دھوکہ دہی کی سرگرمی کا شبہ ہو اور وہ سابقہ جعلی آرڈر کی تاریخ والے صارفین کے آرڈرز پر کارروائی کرنے سے انکار کر سکتا ہے۔

3. پروڈکٹ کی معلومات اور پروڈکٹ کی دستیابی

3.1 مینوفیکچررز کی فراہم کردہ معلومات کی بنیاد پر ہر پروڈکٹ کی اہم خصوصیات ہر "پروڈکٹ کی معلومات کے صفحہ" پر ظاہر ہوتی ہیں۔ Cool-mania، بغیر اطلاع کے کسی بھی پروڈکٹ کی معلومات والے صفحہ کو تبدیل کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔

3.2 Cool-mania فروخت کے لیے پیش کی جانے والی پروڈکٹس کی تصویروں کو ہر ممکن حد تک قریب سے پیش کرنے کی پوری کوشش کرے گا۔
مصنوعات کے رنگ، تاہم، صارف کے استعمال کردہ کمپیوٹر سسٹمز کی سیٹنگز کے مطابق اصلی رنگوں سے مختلف ہو سکتے ہیں۔
پروڈکٹ نردجیکرن میں موجود تصاویر رنگ، سائز، یا کسی بھی مصنوعات کے لوازمات کے سلسلے میں بھی مختلف ہو سکتی ہیں۔ خریداری کے معاہدے کے مقاصد کے لیے کلائنٹ کی طرف سے بھیجے گئے آرڈر فارم میں موجود پروڈکٹ کی تفصیل کو غالب کیا جائے گا۔

3.3 ویب سائٹ پر عام نوعیت کی خریداری کے لیے معاون معلومات بھی ظاہر کی جا سکتی ہیں، جیسے کہ پائی جانے والی معلومات، مثال کے طور پر، یا لغت خرید گائیڈ میں۔
یہ معلومات ایک سادہ عام معلوماتی مواد کے طور پر فراہم کی گئی ہے، جو کسی ایک پروڈکٹ کی حقیقی خصوصیات کے مطابق نہیں ہے۔ خریداری کے معاہدے کے مقاصد کے لیے کلائنٹ کی طرف سے بھیجے گئے آرڈر فارم میں موجود پروڈکٹ کی تفصیل کو غالب کیا جائے گا۔

3.4 ہر پروڈکٹ کے لیے "پروڈکٹ کی معلومات کے صفحہ" پر ایک خاص سیکشن ہوتا ہے جس میں "مصنوعات کی دستیابی" کے بارے میں معلومات ہوتی ہیں۔ صارف صرف مندرجہ ذیل بیان کے ساتھ مصنوعات خرید سکتا ہے "اِن اسٹاک"۔
پروڈکٹ کی حیثیت " آؤٹ آف اسٹاک " ہونے کی صورت میں صارف پروڈکٹ کی ریزرویشن کے ساتھ آگے بڑھ سکتا ہے اور کلائنٹ کی جانب سے Cool-mania اسے سپلائر کو آرڈر کرے گا۔ پروڈکٹ دستیاب ہونے پر، Cool-mania صارف کو ای میل کے ذریعے مطلع کرے گا۔

3.5 براہ کرم نوٹ کریں کہ شاپنگ کارٹ میں پروڈکٹ شامل کرنے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ پروڈکٹ خود بخود گاہک کے لیے محفوظ ہو جاتی ہے۔
فروخت کی ان شرائط و ضوابط کے مطابق، Cool-mania کی طرف سے جمع کرانے اور آرڈر کی تصدیق کے نوٹس تک پروڈکٹ دوسرے صارفین کے ذریعے خریداری کے لیے دستیاب ہے۔
اس کا انحصار ویب سائٹ پر بیک وقت خریداری کے آرڈرز پر ہوسکتا ہے۔ یہ ممکن ہے، تکنیکی وجوہات کی بنا پر، کہ ایک "دستیاب پروڈکٹ"، آرڈر کی ترسیل کے بعد اسٹاک سے باہر ہو جائے، اور اس لیے نئی سپلائی کا انتظار کرنا ضروری ہے۔ اس صورت میں، صارف کو فوری طور پر ای میل کے ذریعے مطلع کیا جائے گا ("مصنوعات محفوظ" یا "ڈیلیوری میں تاخیر") اور وہ اس میں موجود "منسوخ" بٹن پر کلک کرکے پروڈکٹ کی ترسیل سے پہلے کسی بھی وقت آرڈر منسوخ کرنے کی درخواست کر سکتا ہے۔ ای میل۔

3.6۔ آرڈر کیے گئے پروڈکٹ کی عدم دستیابی کی صورت میں، کسٹمر کو فوری طور پر اور کسی بھی صورت میں آرڈر کی ترسیل کے بعد کے دن سے تیس (30) دنوں کے اندر ای میل کے ذریعے مطلع کیا جائے گا۔ اگر ادائیگی پہلے ہی مکمل ہو چکی ہے تو، Cool-mania ایک ہی وقت میں گاہک کو لین دین کے الٹ جانے کے ساتھ پہلے سے وصول کی گئی رقم کی واپسی فراہم کرتا ہے۔ (نیچے پیراگراف دیکھیں: 13. رقم کی واپسی کا طریقہ کار)

4. قیمت، شپنگ کے اخراجات، ٹیکس اور فرائض

4.1 ویب سائٹ پر شائع ہونے والی تمام قیمتیں موجودہ شرح مبادلہ کے مطابق دیگر کرنسیوں میں تبدیل شدہ € (یورو) میں ہیں۔ اگر مصنوعات دنیا بھر میں بھیجی اور ڈیلیور کی جاتی ہیں تو ان میں VAT (20%) شامل ہوتا ہے۔

4.2 Cool-mania کسی بھی وقت مصنوعات کی قیمتوں کو تبدیل کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ یہ سمجھا جاتا ہے کہ پروڈکٹ کی قیمت جو گاہک سے وصول کی جائے گی وہی ہے جو آرڈر جمع کرانے کے وقت ویب سائٹ پر دکھائی جاتی ہے۔ آرڈر کی ترسیل کے بعد حتمی اضافہ یا کمی پر غور نہیں کیا جائے گا۔

4.3 پروڈکٹ کی قیمت میں شپنگ کے اخراجات شامل نہیں ہیں۔ ڈیلیوری کے اخراجات کسٹمر سے وصول کیے جاتے ہیں، اور کل آرڈر کی قیمت کی ادائیگی کے ساتھ گاہک مشترکہ طور پر ادا کرے گا۔
تمام آرڈرز کی رقم 8 یورو ہے (بشمول VAT) آن لائن خریداری کے طریقہ کار کے دوران اور اس کے اختتام سے پہلے، ساتھ ہی ای میل "آرڈر اور شپمنٹ کی تصدیق" میں۔

4.4 آرڈر کی کل قیمت (ڈیلیوری کے اخراجات اور دیگر اضافی اخراجات کے الگ اشارے کے ساتھ) خریداری کے طریقہ کار کے اختتام پر ہمیشہ کارٹ میں دکھائی جاتی ہے۔ تصدیق" اور "آرڈر اور شپمنٹ کنفرمیشن" ای میلز)، خریداری کے آرڈر کے سلسلے میں گاہک کی طرف سے واجب الادا کل رقم ہو گی، اس سے زیادہ کسٹم ڈیوٹی کے علاوہ کچھ نہیں ہے (نیچے پیراگراف دیکھیں) .

4.5 کچھ خاص مقامات پر ترسیل کے لیے اضافی فیسوں اور اخراجات کی ضرورت پڑ سکتی ہے جو وصول کنندہ کے ذریعے برداشت کی جاتی ہے اور ٹیکس اور کسٹم حکام یا کورئیر کو براہ راست مصنوعات کی ترسیل پر ادا کی جاتی ہے۔ کسٹمر اس طرح کے ٹیکسز، لیویز اور چارجز سے کول مینیا کی تلافی کرتا ہے۔ تاہم ہر مخصوص ملک کے قوانین کے ذریعہ فراہم کردہ کوئی بھی ممکنہ ٹیکس، لیوی، اخراجات یا دیگر ڈیوٹی جس میں مصنوعات بھیجی اور ڈیلیور کی جاتی ہیں مکمل طور پر صارفین کو برداشت کرنا ہوگا۔

5. خریدنے کا طریقہ

5.1 ویب سائٹ پر مصنوعات کی خریداری رجسٹریشن کے ساتھ یا اس کے بغیر ممکن ہے۔ رجسٹریشن صارف کو ذاتی پروفائل بنا کر اضافی خدمات کی ایک حد کی اجازت دیتی ہے۔

5.2 آن لائن ای شاپ پر، گاہک دستیاب اور قابل ترتیب مصنوعات کو منتخب کرتا ہے اور کارٹ میں شامل کرتا ہے، جیسا کہ متعلقہ "پروڈکٹ انفارمیشن پیج" میں بیان کیا گیا ہے۔ آرڈر کے اندراج کے دوران، صارف کو کچھ ذاتی معلومات فراہم کرنے کی ضرورت ہے (ذاتی ڈیٹا، ڈیٹا کی منزل، لینڈ لائن نمبر اور موبائل نمبر، ای میل پتہ)؛ اور کریڈٹ کارڈ کی درست تفصیلات داخل کریں جس کا قانونی طور پر ذمہ دار ہے، یا ادائیگی کے دیگر طریقے (جیسا کہ فروخت کی ان شرائط و ضوابط کے مطابق)۔

5.3 Cool-mania ادائیگی کرنے کے لیے صارف کی شناخت اور ملکیت کا پتہ لگانے کے لیے اضافی معلومات اور دستاویزات کی درخواست کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ صارف ضمانت دیتا ہے کہ فراہم کردہ تمام معلومات درست، درست اور مکمل ہیں (ادائیگی کے طریقہ پر اگلا پیراگراف دیکھیں)۔

5.4 آرڈر کی جگہ کا تعین کرنے کے بعد (فارورڈ کیا گیا)، صارف کو اس کی الیکٹرانک کاپی پرنٹ کرنے یا محفوظ کرنے کے لیے مدعو کیا جاتا ہے اور پھر بھی فروخت کی موجودہ عمومی شرائط کو برقرار رکھتے ہوئے، فاصلاتی فروخت سے متعلق دفعات کے مطابق

5.5 وہ صارف جس نے لاگ ان کے ساتھ آرڈر دیا (اس کا مطلب ہے کہ وہ رجسٹرڈ کسٹمر ہے اور اس نے اپنا پروفائل بنایا ہے)۔

5.6 گاہک کو آرڈر فارم کی درست رسید کی تصدیق کرنے کے بعد (نقطہ 2.6 دیکھیں)، Cool-mania آرڈر پر کارروائی کرتا ہے اور گاہک کے داخل کردہ ڈیٹا، ادائیگی کا طریقہ، گودام میں مصنوعات کی تیاری کی تصدیق کرتا ہے۔ بعض صورتوں میں اسے گاہک کے ساتھ ٹیلیفون رابطے کی ضرورت ہو سکتی ہے یا اضافی دستاویزات کی درخواست کر سکتے ہیں (پیراگراف ادائیگی کا طریقہ دیکھیں)

5.7 Cool-mania آرڈر کے فارم میں پہلے سے موجود معلومات کا خلاصہ پر مشتمل "آرڈر اور شپمنٹ کنفرمیشن" ای میل بھیج کر آرڈر کی قبولیت سے آگاہ کرتا ہے: ٹارگٹ ڈیٹا، آرڈر کی گئی مصنوعات کی تفصیل اور مقدار، ادائیگی کا طریقہ، ڈیٹا کی ترسیل۔

5.8 انکار کی صورت میں، کسٹمر کو Cool-mania کی طرف سے جلد از جلد مطلع کیا جائے گا (اور کسی بھی صورت میں آرڈر کی جگہ کے 30 دنوں کے اندر) وجوہات پر مشتمل "آرڈر کینسلیشن نوٹس" ای میل بھیج کر۔ ادائیگی پہلے سے مکمل ہو جانے کی صورت میں، Cool-mania گاہک کو لین دین کے الٹ جانے کے ساتھ پہلے سے وصول کی گئی رقم کی واپسی کے لیے سیاق و سباق فراہم کرتا ہے (آرٹ دیکھیں۔ 10۔ رقم کی واپسی کا طریقہ)

6. ادائیگی کے طریقے

جیسا کہ پیراگراف 4.2 میں ذکر کیا گیا ہے (مصنوعات کی قیمت، شپنگ کے اخراجات، ٹیکس اور ڈیوٹی) براہ کرم نوٹ کریں کہ تمام لین دین بشمول کرنسی کا ترجمہ صارف کی جانب سے ادائیگی کے بعد یورو میں کیا جاتا ہے۔

6.1 کریڈٹ کارڈ سے ادائیگی

6.1.1 کریڈٹ کارڈ کے ذریعے ادائیگی کی صورت میں، خریدار کے ذریعے آن لائن لین دین کے اختتام پر، خریداری سے متعلق رقم فوری طور پر بینک کے ذریعے ڈیبٹ کر دی جائے گی۔

6.1.2 گاہک کی طرف سے آرڈر کی جگہ کے وقت، ویب سیشن کو ویب سائٹ سے GP WEBpay کی ویب سائٹ (SSL) پر محفوظ صفحہ پر بھیج دیا جائے گا۔ ایسی ویب سائٹ پر، صارف قیمت کی ادائیگی مکمل کر سکے گا۔
خریداری کے عمل کے دوران کسی بھی وقت Cool-mania کسٹمر کے کریڈٹ کارڈ کے بارے میں معلومات جاننے کے قابل ہے۔ کول مینیا یا تیسرے فریق کے ذریعہ ڈیٹا تک رسائی نہیں ہے، نہ ہی آرڈر دینے کے وقت یا بعد کے اوقات میں۔ Cool-mania کا کوئی بھی ذخیرہ اس طرح کے ڈیٹا کو برقرار نہیں رکھتا ہے۔ کسی بھی صورت میں Cool-mania کو ویب سائٹ پر خریدی گئی مصنوعات کی ادائیگی پر فریق ثالث کی طرف سے کسی بھی دھوکہ دہی یا غیر قانونی استعمال کے لیے ذمہ دار نہیں ٹھہرایا جا سکتا ہے۔

6.1.3 Cool-mania یہ حق محفوظ رکھتا ہے کہ وہ گاہک سے، بذریعہ ای میل، ایک درست شناختی کارڈ کی اگلی / پیچھے کی کاپی بھیجے۔ ای میل کی درخواست اس مدت کی وضاحت کرے گی جس کے اندر Cool-mania کو دستاویز موصول ہونا ضروری ہے۔ کسی بھی صورت میں یہ اصطلاح 5 کام کے دنوں سے زیادہ نہیں ہوگی۔ درخواست کردہ دستاویز کے لیے زیر التواء، حکم معطل کر دیا جائے گا. درخواست کی صورت میں، صارف کو مقررہ وقت کے اندر درخواست کردہ تمام دستاویزات بھیجنے کا پابند کیا جاتا ہے۔ اگر Cool-mania کو یہ دستاویزات مطلوبہ وقت کے اندر موصول نہیں ہوتی ہیں جیسا کہ ای میل کی درخواست میں ہے یا غلط یا ختم شدہ دستاویزات موصول ہوتی ہیں۔ معاہدہ آرٹ کے مقاصد کے مطابق اور اس کے لیے ہوگا۔ 1456 cc، اور آرڈر کو بعد میں منسوخ کر دیا جائے گا، سوائے کلائنٹ کے طرز عمل کے نتیجے میں Cool-mania کو ہونے والے کسی نقصان کے معاوضے کے حق کے۔ معاہدہ ختم ہونے پر، صارف کو کول مینیا کے لیے مطلوبہ دستاویزات جمع کرانے کی آخری تاریخ کے 2 دن بعد ای میل کے ذریعے مطلع کیا جائے گا اور اس کے نتیجے میں آرڈر منسوخ ہو جائے گا اور ادا کی گئی رقم واپس کر دی جائے گی۔ اگر Cool-mania کو متعین وقت کے اندر مطلوبہ دستاویزات موصول ہو جاتی ہیں، تو ترسیل کی شرائط، یعنی کورئیر کے ذریعے پروڈکٹ کا انچارج لینا، سنٹرل کی جانب سے ٹرانزیکشن کی تصدیق کے بعد فراڈ کے خطرے کو روکنے کے بعد صارف کو مطلع کر دیا جائے گا۔

6.1.5 Cool-mania صارف کے کریڈٹ کارڈ یا اس اکاؤنٹ سے وابستہ ادائیگی کے کسی دوسرے ذرائع سے منسلک کسی بھی طرح سے ڈیٹا کو نہیں جان سکتا اور نہ ہی ذخیرہ کرتا ہے)۔

6.2 بینک ٹرانسفر

6.2.1 صارفین بینک ٹرانسفر کے ذریعے ادائیگی کر سکتے ہیں۔ ہمیں ادائیگی موصول ہونے کے بعد آرڈر شدہ سامان بھیجا جائے گا۔

(EUR) بینک اکاؤنٹ نمبر دنیا بھر میں

IBAN : SK9802000000002952352651

وصول کنندہ کا نام اور پتہ :

میڈیا لیڈرز
دلہہ 4
974 05 Banska Bystrica
سلوواکیہ

وصول کنندگان کے بینک کا پتہ:
Vseobecna uverova banka
ملنسکے نیوی 1
829 90 Bratislava 25
سلوواکیہ

سوئفٹ کوڈ (BIC): SUBASKBX

(USD) بینک اکاؤنٹ نمبر صرف US کے لیے

ACH اور وائر روٹنگ نمبر: 026073150

اکاؤنٹ نمبر: 8314213021

اکاؤنٹ کی قسم: چیکنگ

وصول کنندہ: میڈیا لیڈرز sro

پتہ:

30 ڈبلیو 26 ویں سٹریٹ، چھٹی منزل
نیویارک NY 10010
ریاستہائے متحدہ

(GBP) بینک اکاؤنٹ نمبر صرف GB کے لیے

اکاؤنٹ ہولڈر: میڈیا لیڈرز ایس آر او

ترتیب کوڈ: 23-14-70

اکاؤنٹ نمبر: 78093093

IBAN: GB25 TRWI 2314 7078 0930 93

پتہ:  
56 شورڈچ ہائی اسٹریٹ
لندن E1 6JJ
متحدہ سلطنت یونائیٹڈ کنگڈم

متغیر علامت (حوالہ) : آپ کا آرڈر نمبر

7. کھیپ

7.1 اصطلاح "کھیپ" سے مراد وہ لمحہ ہے جس میں Cool-mania نے پروڈکٹ کو متعین کیرئیر کے سپرد کیا جو پروڈکٹ کو انچارج لیتا ہے (منزل کی گئی پروڈکٹ کی قسم اور منزل کے لحاظ سے معیار مختلف ہو سکتا ہے)

  • عام طور پر 5 کام کے دنوں میں پہنچ جاتا ہے (منزل کے ملک کے لحاظ سے مختلف ہو سکتا ہے)
  • بین الاقوامی میل فرسٹ کلاس 'سائنڈ فار' ڈیلیوری - انٹرنیشنل 'سائنڈ فار '
  • GLS کورئیر سروس - بین الاقوامی ترسیل

7.2 شپمنٹ کی شرائط اور ترسیل کی شرائط کا خاص طور پر ہر متعلقہ "پروڈکٹ کی معلومات کے صفحہ" میں انفرادی پروڈکٹ کے حوالے سے ذکر کیا گیا ہے۔ شپمنٹ کی شرائط آرڈر کی ترسیل کی تاریخ سے لاگو ہوں گی، جب تک کہ دوسری صورت میں بیان نہ کیا جائے۔

7.3 اگر دستیابی کی مختلف حالتوں کے ساتھ ایک ساتھ متعدد پروڈکٹس کا آرڈر دیا جاتا ہے، تو Cool-mania صرف ایک شپمنٹ کرے گا۔ کھیپ طویل ترین وقت کے ساتھ ہو گی (مثال کے طور پر 1 پروڈکٹ کے آرڈر کی صورت میں "آؤٹ آف سٹاک" اسٹیٹس کے ساتھ ایک پروڈکٹ کے ساتھ "اِن اسٹاک"، دونوں پروڈکٹس کو شپنگ کے زیادہ وقت کے ساتھ بھیج دیا جائے گا، یعنی 30 دن)۔

8. ڈیلیوری: فیس اور شرائط

8.1 آرڈر ماڈیول میں کسٹمر کی طرف سے بتائی گئی منزل کے پوسٹل ایڈریس پر مصنوعات کی ڈیلیوری کی جاتی ہے۔

پیکنگ اور ڈیلیوری فیس

عالمی معیار - 8 € (دنیا بھر میں ترسیل)

دنیا بھر میں ترسیل شپنگ

8.2 گاہک کو پروڈکٹ کی ترسیل کے مقام سے متعلق کسی خاص خصوصیات کی اطلاع دینے کی ضرورت ہے۔ غلط معلومات اور تفصیلات فراہم کرنے کی صورت میں، کسی بھی اضافی اخراجات کی لوڈنگ جسے Cool-mania پروڈکٹ کی ڈیلیوری مکمل کرنے کے لیے برداشت کرے گا، صارف کے ذمے ہوگا۔

8.3 آرڈر کی ترسیل سے مراد گلی کی سطح ہے۔ ہم پی او باکسز، ڈاکخانوں کو ڈیلیور نہیں کرتے ہیں اور نہ ہی کسی تیسری کمپنی کو ڈیلیور کرتے ہیں جو ٹرانسپورٹ/فریٹ فارورڈرز میں شامل ہے۔

8.4 خریدے گئے سامان کی تمام ذمہ داری اور رسک کسٹمر سے اس لمحے سے وصول کیے جاتے ہیں جب پوسٹل سروس پر وصول کنندگان کے دستخط ہوتے ہیں۔

8.5 موصول ہونے والے سامان کی طبعی، خط و کتابت یا مکمل ہونے سے متعلق کسی بھی مسئلے کی اطلاع کسٹمر کو فوری طور پر کول مینیا کو دینی چاہیے اور ڈیلیوری کی تاریخ سے 5 دن بعد [email protected] پر ای میل کے ذریعے رپورٹ کرنا چاہیے۔

8.6 اگر گاہک خریدی گئی پروڈکٹ کو دوبارہ بھیجنے کو کہتا ہے تو، Cool-mania ایک نئی ڈیلیوری کے لیے آگے بڑھے گا جس میں لاگت کے علاوہ، پروڈکٹ کو Cool-mania میں واپس کرنے کی لاگت، چارج لے جانے کا حق محفوظ ہے۔

8.12 اس صورت میں کہ خریدی گئی پروڈکٹ ڈیلیور نہیں کی گئی ہے یا ڈیلیوری کی شرائط کے حوالے سے تفصیلات کے سیکشن میں بتائی گئی ہے، کسٹمر اس کی اطلاع ای میل کے ذریعے کر سکتا ہے: [email protected] ۔ Cool-mania شکایت کی جانچ کرے گا اور زیادہ سے زیادہ پندرہ (15) کام کے دنوں میں صارف کو ای میل کے ذریعے نتیجہ فوری طور پر مطلع کرے گا۔

9. واپسی: واپسی کا حق

9.1 آرٹیکل 64 اور سیق کے مطابق۔ کنزیومر کوڈ (قانون سازی کا حکم نامہ نمبر 206/2005)، صارف "صارف" کو پروڈکٹ کی وصولی کے (14) دنوں کے اندر بغیر کسی جرمانے کے اور کوئی وضاحتی وجہ بتائے بغیر پروڈکٹ کی خریداری سے دستبردار ہونے کا حق حاصل ہے۔ مندرجہ ذیل نکات میں بیان کردہ شرائط کے مطابق

9.2 Cool-mania صارف کو کنزیومر کوڈ کی طرف سے فراہم کردہ شرائط سے بہتر شرائط فراہم کرتا ہے (جس میں کہا گیا ہے کہ گاہک کو 14 دنوں کے اندر ایک تحریری نوٹس بھیجنا چاہیے، واپسی کی رسید کے ساتھ پوسٹل رجسٹرڈ لیٹر کے ذریعے) اس حق کو استعمال کرنے کے لیے، یہ بات کرنے کے لیے کافی ہے۔ پروڈکٹ کی ترسیل کی تاریخ سے 15 کاروباری دنوں کے اندر، ای میل کے ذریعے: [email protected] موضوع: ("میں واپسی کے حق کا اطلاق کرنا چاہوں گا)

9.3 واپسی کی اطلاع دیتے ہوئے، گاہک کو آرڈر نمبر (خریداری کے وقت جاری کیا گیا)، پروڈکٹ یا پروڈکٹس کی نشاندہی کرنی چاہیے جس کے لیے وہ واپسی کے اپنے حق کا استعمال کرنا چاہتا ہے اور خریداری سے دستبردار ہونے کے اپنے ارادے کا واضح طور پر اظہار کرتا ہے۔

9.4 ای میل کے ذریعے واپسی کی درخواست موصول ہونے کے بعد، Cool-mania کسٹمر سروس فوری طور پر کسٹمر کو ہدایات فراہم کرے گی کہ مصنوعات کو کیسے واپس کیا جائے۔ مصنوعات کو رابطہ صفحہ میں فراہم کردہ کمپنی کے پتے پر بھیجنا ہوگا۔
مندرجہ ذیل نکات 9.5 کی شرائط کے مطابق پروڈکٹ کو برقرار، غیر استعمال شدہ، اس کے تمام اصل حصوں اور پیکیجنگ (بیگوں اور/یا پیکیجنگ) کے ساتھ مکمل واپس کیا جانا چاہیے۔

9.5 واپس کرنے کا طریقہ - گاہک کے ذریعہ کھیپ واپس کریں۔

9.6 اس صورت میں جب آرٹ کے مطابق دستبرداری نہیں کی گئی ہے۔ 64 اور seq. کنزیومر کوڈ اور، خاص طور پر، اگر پروڈکٹ اپنے تمام حصوں سے مکمل نہیں ہے اور / یا اس کے ساتھ اس کے لوازمات اور / یا عناصر ہیں جو ایک لازمی حصہ بناتے ہیں (مثال کے طور پر، لیبل اب بھی ڈسپوزایبل مہر والی مصنوعات کے ساتھ منسلک ہونا چاہیے، یہ ہے مصنوعات کا ایک لازمی حصہ) اور / یا اصل پیکیجنگ میں نہیں ہے، یا یہاں تک کہ جب اسے نقصان پہنچا یا کلائنٹ کے ذریعہ استعمال کیا گیا ہو (مصنوعات کو پہنا، دھویا، استعمال نہیں کیا گیا ہے) مناسب مستعدی کی معقول حد کے علاوہ، یہ کرتا ہے معاہدہ ختم کرنا شامل نہیں ہے اور اس کے نتیجے میں، صارف کی طرف سے پروڈکٹ کے لیے ادا کی گئی رقم کی واپسی کا حقدار نہیں ہوگا۔ پروڈکٹ Cool-mania کے گودام میں گاہک کے اختیار میں رہے گی، اس کے پک اپ کے انتظار میں، اسی وقت واپسی کی درخواست کو کالعدم قرار دے گی۔

9.7 آرٹیکل کے مطابق۔ کنزیومر کوڈ کا 67، چوتھا پیراگراف، صرف پروڈکٹ حاصل کرنے کے بعد اور واپسی کے حقوق اور دیانتداری (جیسا کہ مندرجہ بالا پیراگراف میں بیان کیا گیا ہے) کی شرائط اور طریقہ کار کی مثبت تعمیل کی تصدیق کے بعد، کول مینیا، پروڈکٹ کی وصولی کی تاریخ سے چودہ (14) دن، اور کسی بھی صورت میں اس تاریخ سے تیس (30) دنوں کے اندر جس پر کول مینیا کو واپسی کی درخواست کی اطلاع دی گئی تھی، صارف کی طرف سے ادا کی گئی رقوم واپس کردیں۔ رقم کی واپسی میں ڈیلیوری چارجز شامل ہوں گے، لیکن کسی بھی "اضافی ڈیلیوری خدمات" کی خریداری کے لیے ادا کی گئی رقم نہیں۔

شکایت کا فارم - (پورے کرنے اور واپس کیے گئے سامان کے ساتھ بھیجنے کی ضرورت ہے - مصنوعات کے نقائص کے لیے 2 سال کی وارنٹی لگائیں)

واپسی کا فارم - (پروڈکٹ موصول ہونے کے بعد 14 دن تک واپس کیے گئے سامان کو پورا کرنے اور بھیجنے کی ضرورت ہے)

10. رقم کی واپسی کے طریقہ کار

10.1 رقم کی واپسی ادائیگی کے لین دین کے الٹ پھیر کے ساتھ کی جائے گی (اگر ادائیگی صارف نے کریڈٹ کارڈ یا بینک ٹرانسفر سے کی ہو)

10.2 آرڈر فارم میں بتائی گئی مصنوعات کے وصول کنندہ اور خریداری کے لیے رقم کی ادائیگی کرنے والے کے درمیان مماثلت نہ ہونے کی صورت میں، رقم کی واپسی، واپسی کے حق کی صورت میں، کول مینیا کے ذریعے کی جائے گی، ان لوگوں کو جنہوں نے ادائیگی کی.

10.3 جیسا کہ پہلے ہی سیکشن 4.1 میں ذکر کیا گیا ہے، یورپی یونین کے کسی ملک میں رہنے والے صارفین کی طرف سے کی گئی تمام ٹرانزیکشنز گاہک کی ادائیگی کے نتیجے میں یورو میں تبدیل ہو جاتی ہیں۔ یورو کے علاوہ دیگر کرنسیوں میں ادائیگیوں کے لیے، کول مینیا اب بھی یورو میں رقم واپس کرتا ہے، پھر کرنسی کی رقم کا حساب اس دن کی تبدیلی کے تناسب پر کیا جاتا ہے جس دن رقم کی واپسی کی جاتی ہے۔ اس لیے زر مبادلہ کی شرح کے خطرات گاہک سے وصول کیے جاتے ہیں۔

11. روایتی وارنٹی

11.1 ویب سائٹ پر فروخت ہونے والی مصنوعات، ان کی نوعیت کے لحاظ سے، پروڈیوسر کی طرف سے جاری کردہ روایتی گارنٹی ("روایتی وارنٹی") کے تحت آ سکتی ہیں۔ صارف اس گارنٹی پر صرف مینوفیکچرر پر بھروسہ کر سکتا ہے۔ مدت، علاقائی توسیع، استعمال کی شرائط و ضوابط، نقصانات کی اقسام اور/یا نقائص کا احاطہ کیا گیا ہے اور وارنٹی کی کوئی بھی حدود انفرادی پروڈیوسر پر منحصر ہیں اور پروڈکٹ باکس میں موجود گارنٹی کے سرٹیفکیٹ میں اس کی نشاندہی کی گئی ہے۔

مصنوعات کا مینوفیکچرر ایسی مصنوعات میں نقائص کی وجہ سے ہونے والے کسی بھی نقصان کا ذمہ دار ہوگا۔
اس قسم کی وارنٹی رضاکارانہ نوعیت کی ہوتی ہے اور اس میں کوئی اضافہ نہیں ہوتا، تبدیل نہیں ہوتا، محدود یا خارج نہیں ہوتا اور قانونی وارنٹی کو متاثر نہیں کرتا

12. مطابقت کے نقائص کے لیے 24 ماہ کی قانونی وارنٹی

12.1 کنزیومر کوڈ کے مطابق، ویب سائٹ پر "صارفین" کو فروخت کی جانے والی تمام مصنوعات 24 ماہ کی قانونی وارنٹی کے تحت آتی ہیں جس میں مطلوبہ معیار کے ساتھ عدم مطابقت کا احاطہ کیا جاتا ہے اور معاہدوں پر اعلان کیا جاتا ہے (مضامین 128 ff. Leg. نمبر کے تحت 206/2005)۔ وارنٹی سروس حاصل کرنے کے لیے، کسٹمر کو آرڈر کی رسید ("آرڈر اور شپمنٹ کی تصدیق" ای میل یا کورئیر ڈیلیوری نوٹ یا ادائیگی کا ثبوت) کو محفوظ رکھنا چاہیے۔

12.2 24 مہینوں کی قانونی وارنٹی پروڈکٹ کے نقائص یا عدم مطابقت کا احاطہ کرتی ہے، جو خریداری کے وقت ظاہر نہیں ہوتی، سامان کی ترسیل کے وقت موجود ہوتی ہے، اگر پروڈکٹ کا صحیح استعمال کیا جاتا ہے، اس کے مطلوبہ استعمال کی تعمیل کرتے ہوئے اور جیسا کہ اس نے قائم کیا ہے۔ مینوفیکچرر (دستاویزات میں شامل شرائط آخر کار پروڈکٹ کے ساتھ منسلک ہوتی ہیں۔
مطابقت کی خرابی کی مذمت کی جانی چاہیے، وارنٹی کی تنسیخ کے ساتھ مشروط، اس کے دریافت ہونے کی تاریخ سے دو ماہ کے اندر۔

12.3 سامان کو معاہدے کے مطابق سمجھا جاتا ہے اگر، صارف کو ترسیل کے وقت:

12.4 اس لیے قانونی وارنٹی نقائص کے دائرہ سے خارج کر دیے گئے ہیں جن کا تعین حادثاتی حقائق یا گاہک کی ذمہ داری یا پروڈکٹ کے استعمال سے کیا جاتا ہے جو اس کے مطلوبہ استعمال کے مطابق نہیں ہے اور/یا تکنیکی دستاویزات میں بیان کردہ مصنوعات کے ساتھ منسلک کیا جا سکتا ہے۔

12.5 پروڈکٹ میں خرابی یا عدم موافقت کی صورت میں، کول مینیا گاہک کو بغیر کسی معاوضے کے، پروڈکٹ کی مطابقت کو بحال کرنے کے لیے فراہم کرتا ہے: مساوی یا اس سے زیادہ خصوصیات کے ساتھ پروڈکٹ کی مرمت یا بدل کر۔ بصورت دیگر مناسب قیمت میں کمی یا معاہدہ ختم کرنے کے ساتھ ادا کی گئی رقم کی واپسی

12.6 قانونی وارنٹی سے فائدہ اٹھانے کے لیے، گاہک کو پھر سب سے پہلے سامان کی خریداری اور ترسیل کی تاریخ کا ثبوت فراہم کرنا چاہیے۔ یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ صارف، اس طرح کے شواہد کے مقاصد کے لیے، "آرڈر اور شپمنٹ کنفرمیشن" ای میل کی ایک کاپی محفوظ کرے، جسے کول مینیا نے بھیجا ہے یا خریداری کے عمل کی تاریخ کی تصدیق کرنے والی کوئی دوسری دستاویزات (مثال کے طور پر، کورئیر ڈیلیوری نوٹ یا ادائیگی کا ثبوت)۔

12.7 گاہک کو کول مینیا کو ایک مخصوص مواصلت بھیجنی چاہیے، جس میں عدم مطابقت کے خاتمے کی ضرورت ہوتی ہے، ای میل کے ذریعے [email protected] موضوع: پروڈکٹ خراب ہو گئی ہے۔

12.8 ایسے معاملات میں جہاں گارنٹی کی درخواست پروڈکٹ کو خرابی کو دور کرنے کے لیے واپس کرنے کی سہولت فراہم کرتی ہے، صارف کو پروڈکٹ کو اس کی اصل پیکیجنگ میں واپس کرنا چاہیے، اس کے تمام حصوں میں مکمل ہو (بشمول پیکیجنگ اور کسی بھی دستاویزات اور آلات کا سامان)۔ اصل پیکج کو پہنچنے والے نقصان کو محدود کرنے کے لیے، اسے دوسرے باکس میں ڈالنے کی سفارش کی جاتی ہے۔ اصل پروڈکٹ کی پیکیجنگ پر براہ راست لیبل یا ٹیپ لگانے سے گریز کیا جانا چاہیے۔

12.9 اگر خرابی نہیں پائی جاتی ہے یا اگر یہ قانون سازی کے حکم نامہ نمبر 206/2005 کے مطابق پروڈکٹ کی عدم مطابقت نہیں ہونی چاہیے، تو صارف سے چیک اور مرمت کے کسی بھی اخراجات کے ساتھ ساتھ کسی بھی دوسرے اخراجات کے لیے چارج کیا جائے گا ( نقل و حمل، وغیرہ.) بالآخر کول مینیا کے ذریعہ برقرار ہے۔ وارنٹی غلط ہے اگر خرابی خریدار کی غفلت یا غلط استعمال، دھوکہ دہی، نمی، یا دیگر وجوہات جن کا تعلق مینوفیکچرنگ یا پیداواری نقائص سے نہیں ہے

13. رازداری

13.1 آرڈر ماڈیول کو بھرنے کے دوران کسٹمر کی طرف سے درخواست کردہ اور فراہم کردہ ذاتی ڈیٹا کو جمع کیا جاتا ہے اور اس پر کارروائی کی جاتی ہے تاکہ گاہک کے مطالبات کو پورا کیا جا سکے اور کسی بھی صورت میں تیسرے فریق کو لائسنس نہیں دیا جائے گا۔ کول مینیا اپنے صارفین کو احترام کی ضمانت دیتا ہے۔ ذاتی ڈیٹا کی پروسیسنگ سے متعلق قوانین، قانون سازی کے حکمنامے نمبر 196 مورخہ 30.06.2003 اور بعد میں ہونے والی ترامیم کے ساتھ مشروط۔

14. سائٹ پر غلطیاں اور/یا غلطیاں

14.1 Cool-mania غلطیوں یا غلطیوں کو روکنے کے لیے آن لائن کیٹلاگ کو چیک کرنے کے لیے مسلسل پرعزم ہے۔ تاہم، یہ ممکن ہے کہ ویب سائٹ میں غلطیاں، غلطیاں یا کوتاہیاں ہوں۔ اس لیے کول مینیا ویب سائٹ پر موجود کسی بھی غلطی، غلطی یا کوتاہی کو درست کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے، یہاں تک کہ اسے آرڈر موصول ہونے کے بعد بھی۔ گاہک کو پیشگی اطلاع کے بغیر کسی بھی وقت معلومات کو تبدیل یا اپ ڈیٹ کرنے کا حق بھی محفوظ رکھتا ہے۔